Κείμενα, Ποίηση, Φωτογραφίες κι Έργα Τέχνης:Κυμοθόη Νότα

Κείμενα, Ποίηση, Φωτογραφίες κι Έργα Τέχνης:Κυμοθόη Νότα
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Ζωγράφος© Nότα Κυμοθόη

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

"Ερώ",ΠΟΙΗΣΗ Νότα Κυμοθόη,ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ 1999


"Ερώ"© Νότα Κυμοθόη
ΕΡΩ © Νότα Κυμοθόη
ΠΟΙΉΣΗ 
Νότα Κυμοθόη

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ
αρ. τόμου 29
εκδ. Ιωλκός
Το εξώφυλλο κοσμεί "Ζωγραφιά σε χαρτί"© Νότα Κυμοθόη
(με μολύβια χρωματιστά)της Νότας Κυμοθόη


Τετάρτη 7,1999
Ώρα 19.00
Στοά Βιβλίου:   
"Ερώ"/ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ
Πληροφορίες
Οι Φίλοι του Μουσείου Μπενάκη παρουσιάζουν το βιβλίο της Νότας Κυμοθόη με τίτλο "Ερώ".
Για το βιβλίο θα μιλήσουν ο Παναγιώτης Μητροπέτρος, φιλόλογος και νομικός, και ο Γιάννης Κορίδης, δημοσιογράφος και συγγραφέας.
Την εκδήλωση θα πλαισιώσουν μουσικά η Νεφέλη Κάντερλι και η Δέσποινα Τσαπακίδη με φλάουτο, ενώ η ποιήτρια θα διαβάσει αποσπάσματα από το βιβλίο της.
Ώρα 7:00 μ.μ.
Πού:Αίθουσα Λόγου
Πεσμαζόγλου 5 & Σταδίου
ΑΘΗΝΑ, Κέντρο
(01) 3253989

Παρουσίαση τού βιβλίου τής Νότας Κυμοθόη. Αίθουσα Λόγου και Τέχνης.
Ομιλητές:
 Ο κος Παναγιώτης Μητροπέτρος - Φιλόλογος και Νομικός και ο Γιάννης Κορίδης - δημοσιογράφος συγγραφέας. Την όλη εκδήλωση θα διανθίσουν μουσικά με φλάουτο η Νεφέλη Κάντερλι και η Δέσποινα Τσαπακίδη. Ποίησή της θα διαβάσει η ίδια η Ποιήτρια Νότα Κυμοθόη.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΩΛΚΟΣ

COPYRIGHT:Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ, απόσπασμα γραφής
 από το βιβλίο μου "ΕΡΩ"© Νότα Κυμοθόη


Στον Έρωτα
Εσύ κι Εγώ Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη
"ΕΙΣΑΙ το πύρινο φως που εκπηγάζει μέσα μου
δίχως τη ρίζα του στο βυθό να γνωρίζω
και μάταια στο είναι μου αναζητώ
την πρώτη μου ηρεμία
τον εαυτό μου
το στίγμα μου.
ΣΑΝ ΡΙΓΟΣ έρχεσαι γλυκό και με θρυματίζεις
στη βαθιά σιωπή της πρώτιστης ερημιάς μου.
Αιωρούμενη σε κλωστή μεταξένια
θαρρώ πως κάποιος ταρακουνά στο φαράγγι
κάποιος απλώνει τη ζωή με φτερά.
Στα μύχια σκότη μου
η ορμή σου διεισδύει.
Φάος Ρυέντης εσύ
κι εγώ
μια κυανή Περεηφικόλα.
Είσαι λοιπόν φτερωτός
Ο αρχαίος των μυστηρίων
Η έσω λαγνεία των ιστών
Των κυττάρων μου η ταραχή.
Στην ήβη των θυλών μου η αρχή της γνώσης μου."

ΓΛΥΚΙΑ ΦΩΤΙΑ σαν ξέτρελη
στου αγριμιού κορμιού μου τους ιστούς
το δάγκωμά σου και με τρέφει.
Πύρινη φλόγα αιθερική
πως να σε προσεγγίσω;
Πες μου!..
Στην άκρια όψη των χειλιών μου
το στόμα σου φωτιά με καίει.
Ασύνορη ταραχή θερμή
στη μελανόπτερη νύχτα ήρθες απροσκάλεστη
σαν τον κορυδαλλό στον κήπο μου.
Δικιά σου είναι η έκρηξη;
Το φως όλο δικό σου;
Μήπως είσαι το άωτο πάθος
της μόνης ψυχής μου;
Το άλλο ίσως μισό μου κομμάτι
που μόλις τώρα σ' αντίκρισα;

Φωτίζεις κι άλλους ή μόνο σ' εμένα ήρθες;
Από το σκότος μ' ανέσειρες της θλιβερής
μοναξιάς μου
κι ανένδοτη μ' άφησες μ' ένα ρίγος τρελό στο
κορμί μου
δίχως να μπορώ πάλι πίσω εκεί
στη γωνιά της σιωπής μου
να συμπυκνωθώ στην πρώτη ροή μου.
Ελλιπής περιφέρομαι στο χώρο και στο χρόνο
Σ' αναζητώ
Με την αγωνία στην καρδιά μου κρυμμένη
Όλη για σένα.
Σε ποια μέρη γλιστράς
και μ' αφήνεις πάλι μονάχη;
Έτσι πηγαίνω, μόνη
και σε γυρεύω...
Στους ανθρώπους ολόγυρα δεν αναπαύομαι.
Όλο το είναι μου βογκάει
μ' έναν πόνο βαθύ στην απουσία σου.
Πονάω
Μεγάλο βάρος ολούθε
Στων κυττάρων μου τα έγκατα θάνατος
από την απουσία σου με πλακώνει.

Στην παρουσία σου τρέμω
και παραλύω σαν φεύγεις
Ενώ εσύ μ' ένα σου πέταγμα
υπόσχεσαι πως θάρθεις πάλι
Όταν εγώ μέσα στο νέφος της μοναξιάς μου
περιστρέφω όλο τον κόσμο
κι αισθάνομαι γύρω μου το τίποτα να με κυκλώνει
σαν μανδύας μαγικός.
Βλέπω μια άβυσσο να με ρουφάει με ανεξάντλητη δύναμη
Κι αυτή που ήμουνα, δεν είμαι πια.
Μάταια όμως ζυγιάζομαι
σε τέτοιες στιγμές μήτε το ένστικτο έρχεται.
Ψάχνω το χέρι σου
απ΄το φαράγγι που βρίσκομαι
απάνω να με σηκώσει.
Κατρακυλάω στης ερημιάς την ταραχή
μ' έναν πόθο μεγάλο
και ξάφνου πέφτω συγκινημένη ως έρχεσαι
στο φαλλό του κορμιού σου.
Με την αναπνοή μου σκαλωμένη
στο βωμό των ματιών σου
Στης φωνής σου τον ήχο
Στων χεριών σου το χάιδεμα
Σ' αυτή την πλατιά αγκαλιά σου
που αγάλλομαι.

Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

© Nότα Κυμοθόη