Κείμενα, Ποίηση, Φωτογραφίες κι Έργα Τέχνης:Κυμοθόη Νότα

Κείμενα, Ποίηση, Φωτογραφίες κι Έργα Τέχνης:Κυμοθόη Νότα
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης

Κυριακή, 7 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ 2014

ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
ΓΡΑΦΕΙ Η ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ 2014
(από το βιβλίο μου "ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ"



Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΕΖΗΣΕ? ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΠΑΣΤΗΚΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΝΟΝΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ? ΑΠΛΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΗΜΟΣ. Η έρημος Τάκλα Μακάν (Κινέζικα: Takelamagan Shamo), επίσης γνωστή και ως Τακλιμακάν. Καλύπτει  270.000 km² του βαθυπέδου του Ταρίμ, με 1,000 km μήκος και 400 km πλάτος. Διασχίζεται απ' την βόρεια μέχρι τη νότια άκρη της από δύο βραχίονες του Δρόμου του Μεταξιού έτσι ούτως ώστε οι ταξιδιώτες να αποφεύγουν διαδρομές μέσα στην άνυδρη έρημο. Το όνομά της σημαίνει:«πήγαινε και δεν θα ξαναγυρίσεις».Οι αρχαιολογικοί θησαυροί που βρέθηκαν στην άμμο της ερήμου ανάγονται στους Τοχάριους οι οποίοι είχαν Ελληνιστικές, Ινδικές και Βουδιστικές πολιτιστικές επιρροές. Οι  μούμιες που βρέθηκαν είναι 4.000 ετών. ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ? ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ ΩΣ ΤΗΝ ΚΙΝΑ??????????????


ΕΠΕΙΔΗ Ο ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΤΟΥ ΤΡΥΓΟΥ ΤΩΝ ΑΜΠΕΛΙΩΝ, ΑΠΛΑ ΘΑ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ, ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΔΙΟΝΥΣΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΜΠΕΛΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΡΑΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΙΟΥΝΑΝ. ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΧΩΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ ΟΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ Η ΑΜΠΕΛΟΣ ΚΑΙ Η ΕΛΙΑ. ΑΥΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΝΟΝΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΟΠΛΙΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ "ΤΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΑ".

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ, ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ!..

"Ξέρεις, κάθε ταξίδι ανοίγεται στα περιστέρια
όλος ο κόσμος ακουμπάει στη θάλασσα και στη στεριά.
Θα πιάσουμε το σύννεφο
θα βγούμε από τη συμφορά του χρόνου.
Από την άλλην όψη της κακοτυχιάς
Θα παίξουμε τον ήλιο μας στα δάχτυλα
Στις εξοχές της ανοιχτής καρδιάς
Θα δούμε να ξαναγεννιέται ο κόσμος!"
{Ποίηση Ο. ΕΛύτη}

Δεν ξέρω γιατί, αλλά νομίζω πως είναι η εποχή αυτή, οπού ο ΉΛΙΟΣ θα λάμψει για την ΕΛΛΑΔΑ αλλά και για όλη την ανθρωπότητα. Αλλά όταν λέω ΉΛΙΟΣ, αναφέρομαι στον ΉΛΙΟ που έχει σχέση με την ΑΛΗΘΕΙΑ του ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ και ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ που δεν διδαχτήκαμε!..

Ήρθε η ώρα ν΄απλώσουμε ελληνικό φως σε όλη την οικουμένη! ΑΣ ΑΠΛΩΘΕΙ ΛΟΙΠΟΝ, έτσι έχει συμβεί, αλλά δεν το έχουν κατανοήσει έως τώρα οι Έλληνες κι Ελληνίδες που πικραίνονται με τις μεγάλες αλλαγές που έγιναν και γίνονται.
ΑΣ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΩΣ ΤΗ ΜΥΤΗ ΤΟΥΣ κι ΑΣ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ παίζοντας τη γάτα με το ποντίκι για τις θεσούλες του αξιώματος μέσα σε κάποιο κόμμα, πολεμώντας την ΕΛΛΑΔΑ με σκοπιμότητες που δεν ωφελούν.

Η απορία μου είναι η εξής: 
Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες πολιτικοί είναι για το κόμμα τους ή για την ΕΛΛΑΔΑ, πολιτικοί??????????????

Λοιπόν, ο Διόνυσος ήταν γιος του Διός και της Σεμέλης!..
Έκανε μια μεγάλη εκστρατεία στην Ασία κι έφτασε ως την Ινδία. Το όνομα Ινδία, όπως γράφω και στο βιβλίο μου "Η ΛΥΤΡΩΣΗ" σημαίνει ο γιος του Δία, δηλαδή Διόνυσος κι όχι μόνον...
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, τα οποία για κάποιο μυστήριο τρόπο, κρύφτηκαν...


Αυτή η μούμια  βρέθηκε στην επαρχία Γιουνάν της Κίνας μέσα στο καλοκαίρι του 2014 και ονομάζεται «η ξανθιά κυρία της Λουλάν» και η οποία ήταν σχεδόν ανέπαφη από την χρόνο. Με τη γνωστή μέθοδο του άνθρακα 14 έχουνε βρει ότι είναι περίπου 4.500 χρονών. Την εποχή όπου έγινε και η εκστρατεία των Ιώνων αλλά και του Διονύσου. Αλλά είχαν προηγηθεί οι εκστρατείες του Απόλλωνος, του Μίνωα που ήταν γιος του Διός και της Ευρώπης και του Περσέα που ήτανε γιος του Διός και της Δανάης. Και ο τρίτος ήταν ο Διόνυσος.


ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ (ΓΝΩΣΤΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ που το όνομά της έγινε αστερισμός)ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΥΚΣΩΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΑΙΘΙΟΠΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΗΚΕ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟΥς ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ? 
(Εδώ εικονίζεται ένα έργο του Edward Poynter-1869, όπου έχει φιλοτεχνήσει την Ανδρομέδα, αυτήν την πανέμορφη αρχαία Ελληνίδα)




Μέσα από τα λεγόμενα του Απολλοδώρου διαβάζουμε για ένα φαινόμενο που τους απειλούσε κι αυτό δεν ήταν κάποιο τερατώδες κήτος αλλά οι ορδές των βαρβάρων Υξώς. Έτσι ο Περσέας σώζει την Ανδρομέδα κι απελευθερώνει τη χώρα και τους κατοίκους της από τους Υξώς (τους μελανόμορφους ανθρωποφάγους, όπως περιγράφονται και σε άλλα αρχαία κείμενα άλλων).

Αφού λοιπόν τόσο ο Περσέας όσο και ο Μίνωας επιτυγχάνουν νίκες μεγάλες οδεύουν προς την κατεύθυνση της κοιλάδας του Ινδού ποταμού όπου εκεί βρίσκεται η άλλη ελληνική στρατιά υπό τον Διόνυσο τον Β΄ αντιμέτωπη με τον κύριο όγκο των βαρβάρων ερυθρομέλανων Υξώς. Μάλιστα τα αρχαία κείμενα μας λένε πως το σύνολο του ελληνικού στρατού ενισχύεται και από Ινδούς ελληνικής καταγωγής.
(εικόνα από ρωμαϊκή ζωγραφική που αναφέρεται σε αυτή τη μάχη)

Λέει ο Νόνος στα «Διονυσιακά» του, ότι μόλις έφθασε στις Ινδίες ο ελληνικός στρατός, έσπευσαν να πυκνώσουν τις τάξεις τους οι ελληνικής- άρειας καταγωγής άνδρες της κοιλάδας του Ινδού ποταμού, της ονομαζόμενης σήμερα Παντζαπ ή Πενταποταμία.
Η μάχη του Ινδού ποταμού ήταν αποφασιστική και πάρα πολύ σκληρή. Οι εισβολείς Ραξάς και Υξώς κατασφαγιάσθηκαν. Ο αρχηγός τους Νταριοντάνα (Δηριάδης) και ο γαμπρός του Ορόντης σκοτώνονται και ο θρήνος στους εναπομείναντες Υξώς είναι μεγάλος και γοερός. Η καταστροφή ήταν ολοκληρωτική και η τύχη των Αρείων της περιοχής του Ινδού κρίθηκε σ’ αυτή ακριβώς την μάχη, και κρίθηκε θετικά τόσο για αυτούς όσο και για τους απογόνους τους που θα έμελλε να συνεχίσουν την επιρροή τους σ’ αυτό το κομμάτι της γης που θα κρατούσε το δικό του μυστικό έως και σήμερα...


ΕΔΩ Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΞΩΣ. ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ:
Γοερά αντηχεί στο Ινδικό έπος Μαχαμπαράτα, ο θρήνος των επιδρομέων για τον θάνατο του αρχηγού τους που σκοτώθηκε στο πεδίο της μάχης. Ο ίδιος θρήνος των ερυθρομέλανων Υξώς ακούγεται και στα αρχαία ελληνικά κείμενα για τον Δηριάδη και τον γαμπρό του.
«… Ω! Νταριοντάνα, είσαι ακόμη ζωντανός; Άκουσε λοιπόν τα νέα για να χαρείς.
Οι Παντάβα( =Άρειοι των Ινδιών) εσφάγησαν. Ο στρατός των κατεστράφη. Πέσαμε καταπάνω των την νύκτα στον ύπνο των, και τους εξολοθρεύσαμε…», γράφει η Μαχαμπαράτα εξιστορώντας τον θρήνο των Αιθιόπων για τον θάνατο του Δηριάδη και του γαμπρού του Ορόντη, καθώς και για την καταστροφή των φρουρίων των Αιθιόπων- Ερυθραίων από τον Ελληνικό Στρατό.
Από την άλλη πλευρά, αυτή των νικητών Ελλήνων, εξαιρετικές τιμές απονεμήθηκαν στους μαχητές Έλληνες που τόσο αποφασιστικά πολέμησαν και έπεσαν στο πεδίο της μάχης στις πεδιάδες του Ινδού ποταμού. Και ήταν μεγάλα, ονομαστά πρόσωπα εκείνοι που πέρασαν  στις σελίδες της ιστορίας και της μνήμης… Ανάμεσα τους ο Κρήτας γόνος της Κνωσσού, στρατηγός Οφέλτης και γύρω του ήταν Κρήτες πολεμιστές. Σ’ εκείνο τον αγώνα νικητές ήσαν οι βασιλείς της Τροιζήνας Αιακός και της Δυτικής Μακεδονίας Ακταίων.(Νόνος «Διονυσιακά», τόμος Β΄ βιβλίο 47ο στιχ. 373-375,Απολλόδωρος βιβλίο Β΄ εδαφ. 45 και Μαχαμπαράτα, κεφ. 44, 62, 95,


 Ο Μίνως κατά τις πολεμικές επιχειρήσεις εναντίον των Υξώς τους κυνήγησε έως την περιοχή της Σαχάρας. Στις παραδόσεις των ιθαγενών της Σαχάρας, Τουαρέγκ, υπάρχουν στοιχεία που αποδεικνύουν την ανάμνηση της νίκης των Ελλήνων κατά των εισβολέων Υξώς αλλά και βραχογραφίες ανάλογες έχουν ανακαλυφθεί στα βουνά της Τασιλή που βρίσκεται στα πρόθυρα της Σαχάρας, όπου αναπαριστάνουν μάχες Ελλήνων εναντίον των Ερυθρομέλανων εισβολέων. Χαρακτηριστική είναι η βραχογραφία όπου αναπαρίσταται ένας αρματηλάτης, που ανήκει στον στρατό του Μίνωα, ο οποίος καταδιώκει έναν εκ των στρατιωτών των εισβολέων.

 Οι ιθαγενείς Τουαρέγκ λάτρεψαν τον απελευθερωτή Μίνωα ως Θεό με την προσωνυμία Αμανάϊ.



…Παραγενόμενος δε ο Περσεύς εις Αιθιοπίαν ης εβασίλευε Κηφεύς , εύρε την θυγατέρα Ανδρομέδαν παρακειμένην βοράν θαλασσίω κήτει… αναγκασθείς ο Κηφεύς υπό των Αιθιόπων έπραξε…Ταύτην θεασάμενος ο Περσεύς και ερασθείς… το κήτος έκτεινε και την Ανδρομέδαν έλυσε…» (Απολλόδωρος βιβλίο Β’ εδάφιο 43-45).

Από εκείνη την σχέση και τον γάμο του με την Ανδρομέδα ο Περσέας απέκτησε ένα γιο, τον Πέρση. Είναι ο προπάτορας των Περσών που όπως λέει η παράδοση η πρώτη δυναστεία δημιουργήθηκε μετά τον κατακλυσμό και προς χάριν του ονομάστηκε η χώρα Περσία. Διαβάζουμε την αντίστοιχη αναφορά στον Απολλόδωρο, στο β’ βιβλίο του στο εδάφιο 49:
Ο Αχαιμένης ήταν γόνος της δυναστείας του βασιλιά Πέρση, γιου του Περσέα και ιδρυτής της μεγάλης δυναστείας των Αχαιμενιδών απ’ όπου κατάγονταν ο Μέγας Κύρος, ο Δαρείος κ.λ.π..

Όλοι ήταν επίγονοι της δυναστείας του Αχαιμένη και φυσικά ελληνικής καταγωγής: « …Ο Όρχαμος του Αχαιμένους γόνος, ο των Περσίδων πόλεων επιφανών ανάσσων, από του Βήλου έβδομος το μέγα γένος ήλκεν…», γράφει και ο Οβίδιος δείχνοντάς μας την ελληνική καταγωγή στους Αχαιμενίδες. Πηγαίνει πίσω στους προγόνους βασιλείς του Περσέα, τον Βήλο ο οποίος ήταν από την γενιά της επίσης Αργείας Ιούς.

(εικόνα:Έργο του Anton Raphael 1790-1776 που είναι στο Ερμιτάζ της Αγίας Πετρούπολης)



Ο Περσέας ανέλαβε την εκστρατεία εναντίον της Αιθιοπίας, ο Μίνωας πήγε στην Αίγυπτο και ο Διόνυσος πήγε προς την Κίνα και προς την Ανατολή. Ο Περσέας λοιπόν ερωτεύτηκε την Ανδρομέδα και από εκείνη  την συνένωση άρχισε η αυτοκρατορία των Αχεμενιδών, δηλαδή των Περσών.Οι Πέρσες λοιπόν ήταν φύλα Ελληνικά.




Ο Μέγας Αλέξανδρος ο οποίος είχε συγκεκριμένη αποστολή (ήταν Μύστης), έχτισε 164 πολιτείες με το όνομα ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ και παντρεύτηκε την Ρωξάνη που ήτανε η κόρη του βασιλέως της Βακτριανής, μετά παντρεύτηκε την κόρη του Δαρείου που λεγόταν Στάτηρα και την ανιψιά του που λεγότανε Παρισάτης.( Για να αντιληφθείτε τις ελληνικές ρίζες, ότι ο Δαρείος ποιούς γιούς είχε! Δαρείου, λέει, και Παρισάτιδος γίγνονται παίδες δύο, πρεσβύτερος μεν Αρταξέρξης νεότερος δε Κύρος. Επί δε ετελεύτησεν Δαρείος και κατέστην εις την βασιλείαν Αρταξέρξης της Αφέρνης, ακούτε τα ονόματα, της Αφέρνης, διαβάλει τον αδελφό αυτού ως επιβουλεύει αυτόν.Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι όλος ο πολιτισμός προς την Ασία είναι καθαρά Ελληνικός.
Ο Ξέρξης έκανε γαμπρό τον Μαρδόνιο, ήταν ένας Εβραίος που λεγόταν Μάδερχατ. Η ανάμιξης λοιπόν των Ελληνικών φύλων με τους Εβραίους, είναι από την εποχή εκείνη. Ο Μαρδόνιος ήταν εκείνος ο οποίος εξεστράτευσε εναντίων των Ελλήνων. Στους περσικούς πολέμους, περιγράφονται τουλάχιστον 15 με 20 φύλα τα οποία δεν ήσαν ομοιογενή δεν ήσαν Πέρσες όλοι αυτοί. Η πρώτη μάχη που έγινε στον Γρανικό ποταμό ήτανε 500.000 Πέρσες. Όταν τους νίκησε ο Μέγας Αλέξανδρος,  βγήκε στις Σάρδεις και έκοψε το γόρδιο δεσμό.
Εδώ πιο πάνω ο Μέγας Αλέξανδρος!..
(παράσταση Μεγάλου Αλεξάνδρου με σύμβολα 3 ΑΣΤΡΑ που σηματοδοτούν ΙΕΡΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΑΜΩΝΟΣ ΔΙΟΣ ΗΛΙΟΥ ΡΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΤΟΥ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΙΣΙΔΟΣ, ΑΥΤΟ ΟΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ κι αργότερα έκαναν ως σύμβολο της σημαίας τους οι Τούρκοι).


ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΙΟ. ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΜΕΔΟΥΣΑ ΣΑΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ. ΑΛΛΑ ΑΣ ΠΑΜΕ ΩΣ ΤΗΝ ΠΟΜΠΟΙΙΑ...Σ΄ένα δάπεδο υπάρχει ένα ψηφιδωτό που είναι η μάχη της Ισσού κι εκεί απάνω ο Αλέξανδρος πάνω στον Βουκεφάλα και μπροστά του είναι ένα εγκόλπιο. Το εγκόλπιο αυτό έχει επάνω μία Μέδουσα. Η Μέδουσα αυτή ήταν φτιαγμένη από ένα σπάνιο υλικό. Το υλικό αυτό ονομάζεται Γοργόνειο. Η αξία του Γοργονείου ως μετάλλου είναι 1000.000 φορές πάνω από την αξία του Οσμίου.το Γοργόνειο είναι ένα μέταλλο το οποίο συντονίζει τις δονήσεις του μετάλλου με τις δονήσεις της ψυχής αυτού που το κρατάει. Εάν η δόνηση της ψυχής είναι επ΄ αγαθώ, δεκαπλασιάζει τη δύναμη του ατόμου, που κρατάει το Γοργόνειο, εάν όμως οι δονήσεις του είναι αρνητικές  εναντίον των συνανθρώπων γίνεται καταστρεπτικό όπλο εναντίων του ιδίου ατόμου.
(στην εικόνα το δαχτυλίδι του Μεγάλου Αλεξάνδρου με το Γοργόνειο, δώρο της μητέρας του Ολυμπιάδας με την ενέργεια του Άμωνος Διός. είναι αναπαράσταση-απομίμηση κι όχι το αληθινό, το οποίο έχει κλαπεί και κανείς δνε ξέρει που βρίσκεται...Ή ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ??????????
Χαχαχαχα, ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ!!!!!!!!!!!!

Στο Μουσείο του Ισραήλ Ashdod Museum υπήρχε ένα ασημένιο δαχτυλίδι του Μ. Αλεξάνδρου το οποίο έκλεψαν(είπαν από το μουσείο άγνωστοι) και μετά διαφήμιζαν έκθεση με τα κλεμμένα αντικείμενα από το εν λόγω μουσείο(???????)...

ΕΔΩ ΤΟ ΓΟΡΓΟΝΕΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟΝ ΠΡΟΘΑΛΑΜΟ ΤΟΥ ΤΑΦΙΚΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ, ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ Ο ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ ΤΟ 1977. ΜΟΙΑΖΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ...

Συνεχίζεται..

© Nότα Κυμοθόη