Κείμενα, Ποίηση, Φωτογραφίες κι Έργα Τέχνης:Κυμοθόη Νότα

Κείμενα, Ποίηση, Φωτογραφίες κι Έργα Τέχνης:Κυμοθόη Νότα
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Ζωγράφος© Nότα Κυμοθόη

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

Νότα Κυμοθόη "ΟΙΜΩΓΕΣ" Βιβλίο Ποίησης 1991


Νότα Κυμοθόη 
"ΟΙΜΩΓΕΣ" Βιβλίο Ποίησης 1991
Στην 6 σελίδα υπάρχει μια φωτογραφία μου, από την εποχή οπού εκδόθηκε το βιβλίο μου αυτό, το 1991 κι από κάτω ιδιοχείρως:

"Το Φως θυμίζει πάντα τη χαρά
και το σκοτάδι φέρνει θλίψη
γι' αυτούς που χάσανε τη πρώτη"
 


Το βιβλίο "Οιμωγές" χωρίζεται σε δύο μέρη
.ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ
και
.ΛΥΤΡΩΣΗ

Τα παιδιά του κόσμου

Ταξιδεύοντας σ' άγνωστες χώρες
ξόδεψα τη ζωή μου
διαβαίνοντας ατέρμονους δρόμους
τους ανθρώπους να γνωρίσω.

Βρήκα τ' αδέρφια μου βουβά
μεσ' τη χλιδή των σαλονιών
δίχως χαρά μεσ' τη χαρά τους
και στους ζητιάνους που παίζανε βιολί
στα υπόγεια της πόλης
τον Κύριο συνάντησα να κλαίει.
Είδα παιδιά ντυμένα με κουρέλια
και στις παράγκες τους γονατιστή
κρατούσαν την ψυχή μου.
Τα ξέφτια των πανωφοριών
μπαλώνανε μανάδες τραγουδώντας
και καθώς ζύγωνε ο χειμώνας
Άγιος Χιτώνας έντυνε τις καρδιές τους
κι ο Ιησούς εκρύωνε.

Στα σκαλοπάτια των αρχόντων
μοιράζεται η γη για τους ολίγους
την ώρα που κορμιά σκελετωμένα
γκρεμίζονται στην πλάνη της ημέρας
κρατώντας στις αδειανές παλάμες τους
τη μοίρα των ανθρώπων.

Στο λόφο του Γολγοθά
πλημμύρα σήμερα οι σταυροί
κι η μάνα μου η Παναγιά
αδιάκοπα δακρύζει.

The Pas 1988

(Ζωγραφική εξωφύλλου Γιάννη Μεντζικώφ)
Poetry and writer Nota Kymothoe©Νότα Κυμοθόη
copyright © Nότα Κυμοθόη