Κείμενα, Ποίηση, Φωτογραφίες κι Έργα Τέχνης:Κυμοθόη Νότα

Κείμενα, Ποίηση, Φωτογραφίες κι Έργα Τέχνης:Κυμοθόη Νότα
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Ζωγράφος© Nότα Κυμοθόη

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022

Νότα Κυμοθόη "ΑΞΙΕΣ" Ποίηση στο περιοδικό ΥΔΡΑΝΗ


Νότα Κυμοθόη 
"ΑΞΙΕΣ" Ποίηση στο περιοδικό ΥΔΡΑΝΗ

  Στο περιοδικό ΥΔΡΑΝΗ και στο αφιέρωμα ΣΠΡΩΧΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ δημοσιεύτηκε Ποίησή μου, καθώς φαίνεται παραπλεύρως:
Νότα Κυμοθόη ΑΞΙΕΣ Ποίηση
Και συνεχίζεται η δημοσίευση και σε αυτήν την σελίδα (όπως φαίνεται παραπλεύρως) μαζί με ένα συλλεκτικό και μοναδικό Εικαστικό Έργο Ζωγραφικής μου με τον τίλτο "Παιδεία", ελαιογραφία σε καμβά!
Και εδώ στην εικόνα η μετάφραση της Ποίησής μου στην αγγλική γλώσσα από τον υιό μου, τον οποίο κι ευγνωμονώ! Ευχαριστώ την ΥΔΡΑΝΗ κι όλους όσους εργάστηκαν για την σπουδαία αυτήν έκδοση. Ευχαριστώ και την εκλεκτή δημιουργό Μαρία Λίτσα για την πρόσκληση συμμετοχής μου! 
 Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Εικαστικός, Ποιήτρια