Κείμενα, Ποίηση, Φωτογραφίες κι Έργα Τέχνης:Κυμοθόη Νότα

Κείμενα, Ποίηση, Φωτογραφίες κι Έργα Τέχνης:Κυμοθόη Νότα
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Ζωγράφος© Nότα Κυμοθόη

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

Νότα Κυμοθόη "Η χαρά της Ποίησης"

  Photography Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
 Νότα Κυμοθόη "Η χαρά της Ποίησης"
Οι λέξεις μου στην Ποίησή μου, έρχονται ως κατάθεση στο χαρτί μέσα από τον συναισθηματικό μου κόσμο, καθώς ζω μέσα σε αυτόν τον κόσμο της εποχής μου. Έναν κόσμο, όπου αντιλαμβάνομαι και είτε ποιώ εικαστικά με λόγο χρωμάτων και σχημάτων, είτε ποιώ ποιητικά με λόγο λέξεων, που αποτελούνται από φωνήεντα και σύμφωνα κι έχουν νόημα. Η έκφρασή μου, βρίσκεται είτε στα εικαστικά μου έργα, είτε στα λογοτεχνικά μου έργα κι αποτελούν εμπνεύσεις μου. Αλλά η χαρά της Ποίησης δεν είναι για εμένα μόνον η ζωγραφική και η λογοτεχνία, αλλά είναι και η φωτογραφία, την οποία δεν ασκώ επαγγελματικά, αλλά ως εραστής του φωτός οπού αγκαλιάζει τα σχήματα γύρω μου. Διαβάστε λοιπόν τα βιβλία μου, δείτε τα έργα ζωγραφικής μου, αλλά και τις φωτογραφίες μου, τις οποίες έχω ποιήσει, με χαρά!!!
Καλησπέρα σε όλους εσάς, όπου δεν έχετε τείχη υψωμένα ανάμεσα σ΄εσάς και στην τέχνη, ενός ανθρώπου ανάμεσά σας, σαν κι εμένα, όπου τολμώ να πω τα πράγματα με το όνομά τους.
Νότα Κυμοθόη 9/11/2019, Πειραιάς Ελλάδα, Ευρώπη
Πνευματικά δικαιώματα © 2019 Νότα Κυμοθόη