Κείμενα, Ποίηση, Φωτογραφίες κι Έργα Τέχνης:Κυμοθόη Νότα

Κείμενα, Ποίηση, Φωτογραφίες κι Έργα Τέχνης:Κυμοθόη Νότα
Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Ζωγράφος© Nότα Κυμοθόη

Σάββατο 23 Μαρτίου 2024

Νότα Κυμοθόη "21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης" Απαγγελίες Σαρόγλειο και ΕΚΠΑ

Νότα Κυμοθόη "21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης" Απαγγελίες Σαρόγλειο και ΕΚΠΑ

Με λαμπρότητα τίμησα την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης και με ευγνωμοσύνη για το θεσμό εορτασμού της σε δύο εκδηλώσεις:

1) Στις 20 Μαρτίου στο Σαρόγλειο Μέγαρο με την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών και την ευγενή παρουσία του Νικολάου Κούκη Προέδρου του Ιδρύματος Ελληνικού Πολιτισμού, μαζί με άλλα μέλη και φίλους της Ποίησης και του Πολιτισμού.

Απήγγειλα Ποίησή μου με τον τίτλο "ΕΛΛΑΔΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ" της βραβευμένης με Α΄ Βραβείο Ποίησής μου το 2021 από Καθηγητές Πανεπιστημίου στον Ι΄ Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ποίησης της Αμφικτυονίας Ελληνισμού, για τα 200 χρόνια εορτασμού της Ελλάδας (1821-2021)  απελευθέρωσης από τον οθωμανικό ζυγό. 






Επέλεξα ένα μόνον μικρό μέρος (1 και 1/2 σελίδας) από την μακροσκελή (4 και 1/2 σελίδες) Ποίησή μου με τον τίτλο "ΕΛΛΑΔΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ" δημοσιευμένης στην ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ (ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ- ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ). 

Η ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ αυτή, εκδόθηκε το 2021 στην Θεσσαλονίκη, και βρίσκεται σε πολλές Δημόσιες Βιβλιοθήκες, Προξενεία, Προεδρικά Μέγαρα στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό και την χαιρετίζει ο τότε Υφυπουργός Εσωτερικών Αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας-Θράκης Σταύρος Καλαφάτης και ο Πρόεδρος της Αμφικτυονίας Ελληνισμού Δημήτρης Μπουκόνης.

 Η Ποίησή μου αυτή πρώτη φορά ακούγεται σε απαγγελία δημόσια. Ευελπιστώ να ακουστεί δημόσια όλη από φίλους και φίλες της Ποίησης αυτής που μιλάει για Ελλάδα!




2) Στις 21 Μαρτίου επίσημη ημέρα εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ποίησης εόρτασα την Ποίση στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Προσκεκλημένη από τον σπουδαίο παγκόσμια κ. Αχιλλέα Γ. Χαλδαιάκη Καθηγητή Βυζαντινής Μουσικολογίας και Ψαλτικής Τέχνης Τμήμα Μουσικών Σπουδών Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ (τον οποίο ευγνωμονώ ιδιαίτερα), μαζί με Ποιητές και Ποιήτριες από όλο τον κόσμο, απήγγειλα Ποίησή μου στα Προπύλαια του ΕΚΠΑ.
Επέλεξα κι απήγγειλα Ποίησή μου στην ελληνική γλώσσα με τους τίτλους: 

α) "ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΟ ΓΕΦΥΡΙ" που έχει άμεση σχέση με τον ελληνικό Πολιτισμό, την διάδοση της ελληνικής σκέψης και Ποίησης και την διάδοση της ελληνικής γλώσσας
και β) "ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ" που έχει σχέση με το ελληνικό Φως της πατρίδας μας, την ελληνική φιλοξενία, το πανανθρώπινο ελληνικό αρχαίο Πνεύμα, τις αξίες και τα ελληνικά ιδανικά.



Η Ποίησή μου "Των λαών το γεφύρι" μεταφρασμένη στην ιταλική, αγγλική και αραβική γλώσσα κυκλοφορεί σε ΑΝΘΟΛΟΓΙΕΣ σε διάφορες χώρες. Έχει βραβευτεί στην Ιταλία και στην ιταλική γλώσσα το 1992 μαζί με άλλα ποιήματά μου από την AKADEMIA UNIVERCALE "FEDERICO II DI SVEVIA" με το OSCAR "antonietta di bari bruno" PRIMA CLASSIFICATA SEZIONE: POESIE INFEDITE EUROCONCORSO DI POESIA. 



Αναζητήστε το βιβλίο μου "Σύμπαντος δωρεά" Εκδόσεις Όστρια 2023 και στην αγγλική γλώσσα με τον τίτλο "Universe's Bequest" Εκδόσεις Όστρια 2023 (είναι στο ίδιο βιβλίο σε μια πολύ έξυπνη έκδοση δύο όψεων). Θα το βρείτε στην Αθήνα Χέυδεν 3 τηλ.: 211 2136882 στις Εκδόσεις Όστρια και σε όλα τα βιβλιοπωλεία αλλά και στο διαδίκτυο. 
Ευχαριστώ για την ανάγνωσή σας. Θα χαρώ να το διαβάσετε και να γράψετε την άποψή σας.

ΝOTA ΚΥΜΟΘΟΗ

"Σύμπαντος δωρεά"

Νέα Ελληνική Λογοτεχνία

Εκδόσεις Όστρια 2023

"Universe's bequest" Translator Aristaios Lykeiarxes (D.M.P.)

 ISBN: 978-960-604-850-0



Και οι δυο τίτλοι Ποίησής μου που επέλεξα να απαγγείλω  είναι δημοσιευμένοι στο βιβλίο Ποίησής μου με τίτλο "ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΔΩΡΕΑ" και στην αγγλική "UNIVERSE'S BEQUEST" εκδόσεις Όστρια 2023. Η μετάφραση στην αγγλική γλώσσα πραγματοποιήθηκε από τον Aristaios Lykeiarxes (D.M.P.) που ευγνωμονώ ιδιαίτερα για την αρτιότητα απόδοσης της ποιητικής γραφής της σκέψης μου.


Ευγνωμονώ το Θεό του Παντός των Όλων Δυνάμεων για την τιμή και ιδιαίτερα τον Θεό Απόλλωνα για το διάχυτο Φως!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΙΗΣΗ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΙΗΤΡΙΕΣ και ΠΟΙΗΤΕΣ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ! 

Νότα Κυμοθόη Λογοτέχνης και Εικαστικός-Ποιήτρια